__tugbaa__ Kızlar 34+5 hftalık şuanda kızım. Eşim gökçe ismini çok istiyor. Bende Mihra hoşuma gitmişti. Gökçe mihra olsun dedik. Ama çok mu uyumsuz oldu bir türlü sindiremedim sanırım. Fikrinizi belirtirmisiniz
Civciv_ __tugbaa__ Bence tek isim daha hoş durur iki isim yanyana tuhaf olmus. Sadece gökçe daha hoş 💖
__tugbaa__ mommys1 banada öle geliyor. İki isim koymak istiyorum. Oğlumunda iki ismi var. Aslında hep bir Türk bir dini isim koymak istediğim için. Ama yanına bir isim yakıştıramadım.
Mamacitaa5 __tugbaa__ Gökçe mira koyun (sadece öneri) Gökçe hira da benziyor Gökçe nida olabilir vs☺️
__tugbaa__ Mamacitaa5 mira ismi hoşuma gitti gerçekten bunu bir düşüneyim çok teşekkür ederim. Anlamıda güzelmiş 🥰🥰 🥰
Tuliy5 __tugbaa__ Hadis-i Şerifte Mira’nın anlamı kavga, tartışma olarak geçer. Pek de güzel bi anlam değil yani. 😅
Mamacitaa5 __tugbaa__ Tuliy5 Anlamını bilmiyorum nisa da olabilir yanına sadece istediğinize benzetmeye çalıştım saygı duyarım 😅
eminebzkrtt __tugbaa__ Biz de Gökçe Nehir koyacağız. Gökçe’nin yanına bir sürü isim uydurmaya çalıştım hiçbiri içime sinmedi en çok sinen Nehir oldu 🥹🥹
__tugbaa__ eminebzkrtt ne güzel adaşımız olcak adıyla güzel yaşları olsun. Aynen bende bir türlü uyduramıyorum
Bebeksianne __tugbaa__ Gökçe bende kız olsaydı gökçe istiyordum gökçeada olacağı için hem ama erkek oldu hayırlısı yani 😁
__tugbaa__ Bebeksianne hayırlısı artık benmde ilk çocukta öleydi Asel Zümra düşünmüştük erkek olmuştu. Smdi o ismi çok yakın bi akrabamız koymuş o yüzden vazgeçtik.