filizmom İsim yüzünden adamla kavga etmek üzereyim 😅 akşam karar verip sabaha fikrim değişiyor lütfen bi el atın. Kızım olacak nasipse, Ekin ismi nasıl sizce?
filizmom sevgigorgell Defneyi de beğenmiştik ama yakın akrabamızın adı diye vazgeçmiştik, ismiyle büyüsün 🥰 unisex bi isim ya Ekin sorun olur mu acaba diye düşündüm
sevgigorgell filizmom bence güzel bir isim hosda geliyor 😊 diğer kızlarımın adı Buglem Neşe ❤️ ikinci kızımın adı Elif Sare 💜
Petrichorers Ben farah mavi koycam. Onun dışında mihrimah neslişah yüsra firuze ve züleyha isimlerini beğenmiştim