Merhaba kizlar adetim 27 ekimde bitmisti bugun sabah kalktigimda yatakta va camasirimda kan oldugunu farkettim tuvalete kostum adet olmus gubuyum ama daha 15 gun var anlayan var mi neden olabilir cok korktum acikcasi bu arada korunuyoruz gebelik gibi bir durumda oldugunu dusunmuyorum