Esmagg Hamilelikte hemoroid oldunuz mu kızlar henüz kanamali vs değil ama ilerler yada doğumdan sonra kötüleşir diye korkuyorum neler yaptınız doktorunuz ne tavsiyelerde bulundu
Btl-Als Esmagg Hergün oluyorum canım şuan bile var ve kanıyor bol bol şu içmeye çalışıyorum zeytinyağı iç dedi doktorum kefir yoğurt ye dedi sizde öyle yapın asıl rahatlatan sıcak tutmak fakat hamilelikte çok sıcak iyi değil malum doğum başlatıyor
Nursonmez Esmagg 38 haftalığım sadece meme şeklinde çıktı ne ağrı ne sızı kanama falan yok sadece küçük görüntü utandım gidemedim doktora söyleyim göstereyim doğumdan sonra geçmezse kesin gidecem
Firstmomfirstchild Esmagg yaaa :)) benim ki hep öyle. Tuvaletlerim hep kanlim ayrica tuvalete de cıkamıyorum. Artık fitillerle ilaçlarla kefirlerle dogal zeytinyaglari ile dönemi atlatmaya calisiyorum
Esmagg Btl-Als yoğurt beni kabız yapıyor daha doğrusu süt ve süt ürünleri galiba biraz da o tetikledi 🥲
Esmagg Btl-Als normal doğumla daha mı kötü olucaz diye korkuyorum ya gecmicek mi acaba hiç mi kurtuluşu yok bunun
Esmagg Nursonmez sizde benim gibisiniz sadece şişlik var ağrım yok şuan 26. Haftamdayim ilk hamileligim ilerler diye korkuyorum
Blueberry0 Esmagg geçmiyor diye duydum, normal doğumla ıkınma sonucu daha kötüye gidiyomş. Bende normal istiyordum ama nası olck bilmiyorm
19982023 Esmagg yoo kendi kendine geçen bir hastalık değil oluştuktan sonra artık bu . Sadece ameliyat çözüm maalesef. Yoksa her yolu denedim . Geçse benim geçerdi
Btl-Als Esmagg Benim 2 nci doğumdan sonra oldu canım normal doğumun köyü yanıda bu illaki çatlıyor ıkınırken