Mucizem14 Yelizka1998 Bendede erken gelmistir ama baya altta kaliyor diye dikkatimi cekmemis bugun sizin vesilenizle baktimda geldigini gordum 🙈 Bizdede safak 19 😍
Aysensrkan Aslında şafak 39 ama bizimki erken gelecek ayın 25i 30u arasında kucağıma almış olurum Allah nasip ederse
neanladinyurdagull Yelizka1998 safak 17 geldi her an geldi geliyor bekkiyoruz geçen hafta bi parmak açıklık vardı 28 den beri de baş aşşagida🤭 Sağlıcakla gelsin minikler