Kypnrbrcu canim bende onun icin post actim ama yazan olmadi 3 gun once doktora gittiginde bebegin yanindan yapiskanlik geliyor yarim santim acilmis demisti bu sabah baya bi geldi ama daha once enfeksiyon yaşamistim ondada oyle olmustu sari sunuksu akintiydi ama bu gelen daha da koyu ayirt etmek zor ama bugun yarin bekliyoruz yavrumuzu Allahin izniyle ve bazilarinin kendi akintilari zaten oyle oluyormus ama benim akintilarim hic normal degil di agrin yoksa vajinay boyle bicak saplanmasi gibi normal akintidir ama çoğalirsa doktora git bence canim