Kızlaar pazar 37+0 da ağrılarım başladı pazartesiye kadar evde dayandım hem sırtıma hem aşağıya vuran ağrı dün akşam yemekten sonra dayanamadım ve muayeneye geldim ebe 2 cm açıklık olduğunu ve düzenli sancı vurduğunu söyledi alttan muayene edincede kanama başladı ve birkaç nst sonrası açılma 4cm e geldi. Yatış yapıldı gece çok hareket yapmadım dinlendim yattım. Şimdi hareketlere başladım düzenli sancılarım var ama durulmayacak seviyede değil bakalım dualarınızı bekliyorum 🥹🙏🏼