Ahahah ilk doğumumda 40.haftada sabah sancım başladı öyle anladım doğum yapacağımı. Önceden su falan gelmediği için o sancı kendini direk belli etti zaten. Şimdi ikinciye hamileyim bakalım bu nasıl belli edecek kendini, 35+0 dayım umarım yine sona kadar beklemem 😅