İyi geceler kızlar 2. Hamileliğimi yaşıyorum bugün doktora gittiğimde bebeğimin beyninde sıvı birikimi gördüğünü ve bel açıklığı olabilceğini söyledi acil perinatolojiye yönlendirdi gebeliğin sonlanabilir eğer doğarsa da bu bebekler çok yaşamıyor gibi şeyler söyledi ilk defa duyduğum şeyler hamileliğinizde bu durumu yaşayan veya bebeği böyle doğanlar var mı aranızda lütfen yardım edin bilgi verebilir misiniz ağlamaktan helak oldum 😞