Zeyno_21 Selamlar hanımlar 37 Haftalıkken doğum yapanlar varmı varsa sürec nasıl ilerliyo bebiş doğunca küveze alınıyomu vs. Beni aydınlatırsanız seviniirm 🥹
Ellove Zeyno_21 genelde ciğerleri gelişmis oluyor ve nadir alinjr küvöze. 36da doğurdum normal ilerledi süreç benim bir skntı olmadi