Selam arkadaşlar 32+2 haftalığım 5 gündür ilkdefa rahatsızlığım başladı yani kasık agrım oldu hafif birde sırt agrım oldu, yürürken agırlıgımı hissetmeye başladım yatakta sağa sola dönmekte zorluklar dalan derken bu zamana kadar hiç birşey yoktu sanki
Sizler nasılsınız nasıl gidiyor en son bir buçuk hafta önce muayneye gittim 1600 gramdı bebişimiz sizlerin kilolar nasıl 🥹☺️☺️