Merhabalar yeniden,,,
Uzun zamandır yoktum. Sizinle konusup size danısmak ıstediğim seyler var anneler, 2 gündür cok endiseliyim.
Cocuğum 2 yasında. Kan pıhtılasması ile her gün iğneler vurarak evlat sahibi oldum. 2 gün önce regl geciktiğini farkettim bir korkuyla test yaptım hislerimde yanılmadım pozitif cıktı bugün de 5 haftalık hamile oldugumu öğrendim. İcimi korku endişe telaş sardı. Uyuyup uyanıyorum korkuyorum. Yani korkum şu ben vardiyalı cslısıyorum ilk cocuğumu zorluklarla büyüttüm annem destek oldu bir tek ama cok zorlandım. Bu bebeğime faydalı olur muyum bakabilir miyim zor olur mu maddi olarak nasıl bakacağım hersey pahalı durumumuz orta halli. Ve ilk cocuğum geliyo aklıma sürekli onunla dosdoğru ilgilenemiyorum yorgun oluyorum genelde annemde yaşıyor. Ben onu görup eve geçiyorum kaç aydır böyle. Cok sık kendi evimize götüremiyorum. Yani ustune bir de bu 2. Bebek olayı beni sarstı napmslıyım bilemedim nolur ışık olun arkadaslar yüreğim telaşlı.