Zeliha66 nehir_duru bizimde kalbimizde parlaklik var doktor dogana kadar gecer dedi. İstersen bi fetal eko cektir
ayaniz nehir_duru bizimkide gecmedi 32 haftalıgız doktor dogumdan sonra sorun olmicak dedi üstünde bile durmadı.. 3 ayrı doktora gittim 3üde önemsemedi,sanırım cok görülen bi durum.
Caglaaa nehir_duru benimde var canım hemde 3 tane geçmiyor doktor kalsiyum birikmesi olarak bakıyor doğduktan 3 gün sonra kontrole çağırdı çocuk kardiyolojisi bu arada 32+3 üm
Burcu3509 Bende de kalbi delik dediler. Prof. Kadar araştırdık yeni doğan her bebekte 2 delik olurmuş. Parlaklıkta olabilirmiş doğduktan sonra kapanırmış. Biraz olsun içiMiz rahatladı.
EbruAA Bizimde 30.haftada hala vardı ama küçülmüştü inşallah kaybolur doğuma kdr bnm doktorum da üstünde durmuyor hiç
nehir_duru bizim doktorumuz detayli bi aciklama yapmiyo ultrasonla takip oneriliyo sadece o yuzden hep internetten arastirdim kotu kötü seyler okudum kendi kendimin psikolojisini bozdum