Analiko Merhaba hanımlar Bursa da gittiğiniz kadın doğum doktorları ve hastane isimlerini yazarmısınız acaba
Yaprakdokumuseverr Analiko Arkadaşım rabia nizama gitti. Fsm de muayenehanesi var. Doğumu 2 farklı hastanede yaptırabiliyor. Arkadaşım jimeri tercih etti. Ssvd yaptığı için 30 bin ödedi
ArvenMom Analiko mehmet özgür akkurt güzel birde ibrahim avcı çok memnun kalmıştım doktorumdan pembe mavi de doğum yaptım çok güzeldi memnun kalmıştım