Kizlar 4baby kullananlar memnun musunuz acaba 😊
Nazli2_ sepetimde benimde bende fikir sahibi olayım buradan
Nazli2_ ben de daha almadım ama hastanede falan çok görüyorum kullanan
Evet hafif uygun rahat daha ne olsun bende kabin boy var pusette takılıyor üstüne
Bende aldım ne çok agır ne çok hafif ama çok kolay katlanıyor ve görünüşü çok güzel