Esra_4774 canım ben bundan bir buçuk ay önce kimyasal gebelik geçirdim 30 Eylül düşüğüm oldu 4 ekimde de son buldu. Bu zamana da kadar da hiç olmadım regl doktor hem alttan hemde karından muane etti bir şey çıkmadı ilaç verdi ve soğan kürüne başlıcam bugünden itibaren onun çok faydası varmış adet sökmesinde ve rahim temizliğinde