Sumeyyealts ben de 21 haftalık ilaçla düşük yaptım suyu kalmamıştı bebeğin 23 eylülde oldu, bende de pıhtılaşma çıktı 3 değerde faktor 5 heterozigot, pai 1 homozigot bir değer daha heterozigot çıktı, sizin hangileri ben de gebelik düşünüyorum aşılama ile olmuştu bu gebeliğim ilkti kaybettim😔