Sewall35 Merhaba arkadaşlar. Bugün bi yerde okudum özel hastanede doğum yapanların ücretin yarısını alma hakkı varmış bir rapor ile. Duyan veya alan varmı ?
Nurr_22_22 Sewall35 vermezler bacım bir sürü kağıt imzalıyorsun ayrıca ha devlet ha özel niye para vereceksin ki o zaman doğuma
Sewall35 Nurr_22_22 öyle olmuyor ya artık devlet hastanesinde ne randevu veriyorlar ne bi ilgi afedersin hayvana muamele. Özele mecbur kılıyorlar insanları artık