Anneadayiii__ 4 doz kuduz aşısı 1 doz tetanoz aşısı ne kadar süre koruyuculuk sağlar? Sağlıkçılara sorduğumda birbirlerinden farklı cevaplar veriyorlar.
Leylayz Anneadayiii__ biz kızıma kedi ısırması sonucu yapmıştık 4 doz geçen ay eşim sordu koruyuculuğu ne kadar diye onlarda 6 ay korur dedi ama hani böyle ufak tırmık ve ısırıktan ancak Allah korusun şiddetli bir köpek ısırığı falan olursa tekrar gerekir demişti
Ugu324 Anneadayiii__ vala benim en korktuğum asilardan çok ağrı verdi bana 2 doz vuruldum gerisin vurlamadim
Barabar Sorunuz hakkında bir bilgim yok fakat kuduz asisini yani nasıl sorsam durup dururken olabiliyor muyuz yoksa illa bı kedi köpek münasebeti oluncami yapiyorlar acaba
Anneadayiii__ Barabar kedi köpek ısırınca aşı belli süre koruyor sonra süresi uzasın diye fazla doz yapıyorlarmış
Anneadayiii__ Leylayz bende son kuduz aşısını 22 mayısta oldum dün de kedi çok ufak çizdi kanamadı bile sadece derim zedelenmiş kediye bugün baktım iyiydi yani
Anneadayiii__ Ugu324 kuduz aşısı cidden çok fena yapıyor ben olmadım 6 ay önce açı olduğum için yine yine olmak istemedim
e_blue_sky_a Anneadayiii__ olma kuduz aşısı falan ya, sağlıklıdır o, Bi güzel kolonya dökse idin oraya, yine de sen uzaktan mama ver sevme elle, ama ben o kadar tırmıklandım ki bu yaşa kadar ben olsam olurdum kuduz 😀
Anneadayiii__ e_blue_sky_a Allah razı olsun valla sabahtan beri kediyi düşünmekten fena oldum kedi iyiydi çok şükür baktım da ben kendi kendime korkuttum 😂
e_blue_sky_a Anneadayiii__ ya çoğu köpekte bile kuduz yok, ama hamileyiz sonuçta, köpek diş geçirse oynarken falan derim ki hemen acile git. Ama bu kedi, zaten kediler kadar temiz hayvan yok, kuduzun kedilerde görülme sıklığı ülkemizde baya az.