21+1 deyim çok nadir çok az hareket hissediyorum hareket olduğundan bile emin olamıyorum bazen, sebebi nedir acaba bazen kafama çok takılıyor stres yapmamaya çalışıyorum bir yandan. Siz çok net hissedebiliyor musunuz bebeğin hareketlerini acaba? Birde arkası dönük olursa çok hissedemeyebilirmişiz tenimizden algılarmış beynimiz hareketi, benimki hep ultrasonlarda sırtı dönüktü acaba ondan mı diyorum ama hiç mi önünü dönmez anlayamadım bir türlü