Bu anı yazmayı buraya çok bekledim🥹Genital siğillerimden dolayı zorunlu sezeryana karar vermişti doktorum. 2 kasım tarihinde anne oldum🥹🤲🏽 Spinal sezeryan oldum. Spinal doğumdan tedirgindim fakat beklediğim gibi olmadı açıkcası doğumu hiç düşünmedim nasıl olacak ne olacak ne yapacağım gibi şeylerle kendimi meşgul edip strese sokmadım oğlumun geleceği ana odaklandım sadece🫶🏽 8.30’da ameliyathaneye alındım iğnem belden yapıldı yattım serum verildi ve 8.48’de oldum geldi🙏🏽Doktorum ve ekibi çok eğlenceliydi hiç birşey hissetmedim sürekli konuştular benimle 9.20’de çıktım odaya zaten geldiğimde de gayet iyiydim. Hatta odayla ilgili süslemelerdeki değişikliklere bile karıştım gelince😅 genel anestezidense spinal gerçekten daha iyiymiş her ana şahit oluyorsun doktorumdan 1-2 foto istedik fakat doktorum kendi telefonundan doğumun ilk anından son anına kadar fotoğraf çektirdi ve bana attı😍ilk sesini duyuyorsun görüyorsun çok güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese anneliği nasip etsin🤲🏽🥰🧿