Bende süt içmiyorum doktora sorduğumda gerek olmadığını söyledi zaten . Kefir ve ev yoğurdu onerdi. Kakao ile içebiliyorsanız deneyin ama yukarıda nesquik demişler tamamen şeker yükü bir porsiyonda 5 adet şeker içeriyor çok zararlı ve katkı maddeli zaten fayda sağlamak isterken bir yandan zararı olur.