Aysegul_my rumeysaaa- çok sağolun ahh inşallah evimizin gözbebeği minik prensesimiz gelicek hayırlısıyla 🥰🙏
Babyakca2891 Aysegul_my yaa bende yarın sabah giriyorum doğuma hepimiz sağ salım kavuşalım evlatlarımıza su gibi dogumumuz olsun inşallah 🤲🤲
Aysegul_my Hurreminyansanayisi bendede heyecan çok ben ilk doğumumda gece o rahatlamayla bi güzel uyumuştum bakalım hayırlısı 😊🤲
Yagmurr1 Aysegul_my çok rahat geçer inşallah sağlıkla kavuş yavruna inşallah canım benim de 2,3 günüm kaldı belki çarşamba belli olacak belki o gün bile olabilir durumuma göre ya normal ya sezeryan açılma sancı yok şuan bakıcaz işte sizin sezeryan mı
Aysegul_my Yagmurr1 evet sezaryen olucak ikinci doğum olduğundan ilki öyleydi sizede kolay ve vaktinde doğum nasip etsin allahım 🤲😊
Zeynep1121 Aysegul_my Rabbım bir avazda kurtarsın inşallah sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza bana da dua edin o günleri göreyim 🤗🫶❤️❤️