Canankara1992 Bende 37+4 üm hep kabızlık çekerdim 1 haftadır günde 2-3 kere karın agrısıyla tuvalete gidiyorum çok rahat şekilde dogum belirtsimi kızlar
Cmc1-kfkfk Bende sürekli bir ishal olurdum bir kabız olurdum artık çok sıkıcı olmaya başlamıştı sürekli lavaboya gidiyordum ama bende doğum belirtisi olmadı hatta bebeğim o kadar gelmek istemiyodu ki 39. Haftada sezaryen doğum yaptım 😂