Bucuruk85 Kızlar merhaba.sizden yardım istiyorum.dün akşam üstü bi kase yoğurt yemiştim.akşamdan beri hiç durmadan istifra ediyorum.bulantımda var.20.haftamdayım.ilk 3 ay kusuyordum ama iki aydır kusmuyordum hiç sizce neden öle oluyor.yoğurt yiyince oldu ama tesadüfmü bilmiyorum doktorum başka ilde sürekli gidemiyorum daha kontrolede bir hafta var.geceden beri çok tedirginim yardım edin lütfen bi sorun var netten araştırdım gebelik zehirlenmesi olabilirmi
yesillimonn Bucuruk85 Hastaneye gitseniz daha iyi olur belki üsütmüşsünüzdür yada yediginiz yogurt bozuktur buradan biz size ne desek boş olur en iyisi acile gitmeniz