Aynen bunu sonu yok ki ben 2. Çocuğu ilk çocuğuma ihanet etmiş gibi hiç kabullenmiyordum halen daha vicdan azabı çekiyorum acaba ihmal eder miyim hakkına girer miyim diye kızım zaten hep dua etti kız olsun erkekler yaramaz oluyo anne diye onun duası kabul oldu ama eşim kaç gündür huzursuz bana da yansıyor ister istemez