Edaaayy Biz çok araştırdık, eşimle aklımız çok karıştı. Baktıkça insan karar veremiyor. Stokke X aldık. Evet pahalı biz Ekim ayında 33’e aldık, şimdi 38 olmuş ama kullanılıp pişman olanı görmedim daha. Ekstra ana kucağı, port bebe almanız gerek o 42-43 bine denk geliyor ama almak zorunda değilsiniz. Ben port bebe almayacağım mesela. En iyi en kaliteli olan bu marka, herkes bu konuda hemfikir. Satıcılara sorarsanız eğer en güvenlikli, sağlam ürün hangisi direkt bunu çıkarıyorlar. Trendyol indirime girecekmiş bu hafta, indirimi bekleyip bakın derim. Bebekten sonra satma şansınız da var ikinci ellerini bile 20 bine satıyorlar. Bir bakın isterseniz.