Dünden beri zar zor hareket ettiğini anlayabiliyorum normalde kıpır kıpırdır ama dün gece çok rahatsız oldum nefes alamadım sıcak bastı sabahta normal hareketlerini hissettim ama sanki sonra durdu gibi böyle hareketler gün gün aynı olmayabiliyor mu 😞