Herkese iyi akşamlaarrrr ilk gebeliğim olduğu için biraz panikledim. 37+5 deyiz . Vajinamda baskı bayadır çekiyorum bebek baş aşağı döndü döneli. Ara ara çekilmeler de böyle iplik iplik oluyordu . Ama bu akşam biraz sıklaştı resmen vajinamda baskı hissediyorum sanki bebek eliyle vajina girişimi çekiştiriyor ve acıyor gibi değişik şeyler yaşıyorum anlamadım. Kasıklarımda belimde ara ara ağrı oluyor. Sarı akıntım da var akşamdan beri. Ne diyorsunuz hanımlar korku sardı beniiiiii