mujgan-aslandogdu27 Haftalık hamileyim krip olduğum için dış etlerim cekilde ve dolgum düştü çok kötü ağrı yapıyor ne yapmalıyım
Faymer1 mujgan-aslandogdu27 2 hafta sonra Doğumum var şu 9 aydır bu dişlerden neler çekiyorum neler 😩 artık doğurayım da diş tedavisine başlayayım diyorum şuan bile ağrıyor sabah kadar uyku yok ne yapsam geçmedi geçmiyor parol bile işe yapamıyor😰😔
Asure123 mujgan-aslandogdu27 arkadaşlar 2. Trimester diş tedavileri için en güvenli aralık. Dişiniz ağrıyorsa gidin doktora yani ne diye ağrı çekiyorsunuz😅(diş hekimiyim)
mujgan-aslandogdu27 Çok acil bir bilgisi olan varmı hastahanelerde kadın doğum onayı olmadan bir şey yapmıyor onay aldım amakripten dolayı bogazim enfeksiyon aldığı için de müdahale ediyorlar😓
Rumii96 mujgan-aslandogdu27 Acil diş hastanesine gittim ama bu süreçte hiçbir şey yapılamadığını söylediler. Parol içebilirsin sadece dedi. Parol içmek bir işe yaramadı ertesi gün parol u 2ye kırıp yarısını ağrıyan dişimin üzerine koydum. Daha hızlı etki etti. Şimdi çok dikkat ediyorum yemek yerken ara ara ağrı giriyor ama çok şiddetli olmuyor
Sila12345 Öncelikle allah acil şifa versin insallah bende çok çektim tam 1 hafta sabah akşam hastnede serum taktırıp kendime geldim çok zor mecburi antbiyotk falan kullandım öyle geçti allah yardımcın olsun
mujgan-aslandogdu27 Rumii96 ya çok geçmiş olsun dış çok kötü yarın banada kanal tedavisi yapılıcak bakalım
mujgan-aslandogdu27 Rumii96 kadın doğum onayı olunca yapılıyor ben bu gün yaptım ama çok zor oldu çok hafif uyuşturdular o yüzden nerdeyse bütün işlemi hissettim