Mmnj minikmucizeemaak nasıl iyi mi acaba birde kararmalarınız oluyormu hamilelikte bnm kararmalarım koltuk ve özel bölgemde daha çok arttı kafayı yiycem npcm ne kullancam kararma için acaba tüy dökücü alsam nasıl olur
Mmnj KuzeyinAnnesi10 ağda yapamıyorum özel bölgeme kesinlikle permatik yara yaptı kaşıntı yapıyor tahriş oldu özel bölgem tüy dökücü alsam nasil olur hamilelikte kullanan varmı
denizalismom Mmnj kuaföre gidin bende kendim yapamıyorum. Jiletten daha iyi ve uzun süre çıkmıyor jilet gibi değil yani . Tüy dökücü kimyasal içerdiği için hamilelikte önerilmiyor.