Mehtap32 Arkadaşlar aramızda ikiz bebek bekleyen varmı bilmiyorum ama sormak istedim tek yumurta ikizlere gebeyim sormak istediğim 3 aylık olduk karnım büyümeye başladı bu durumla karşılaşan varmıdır bilmek isterim şimdiden teşekkür ediyorum 🙏
_Daydreamer_89 Mehtap32 tabiki 3. Aydan sonra büyümeye başlıyor karın son aylar baya büyüyor hatta korkmayın😅
Naniklininik Mehtap32 valla ben 10 haftayım kimseye söylemedim hamile olduğumu her gören karnından belli diyor anlamadım ben de
Nesfur41 Mehtap32 Gazdan dolayı da karnınız büyüyor ben 3 aylıkken 6 7 aylık gibi karnım çıkıyordu şimdi 30 haftalığım ben demeden kimse anlamıyor 😂😂
Elifttk Mehtap32 15 haftalık cıft yumurta ıkızlere hamıleyım karnım hıc yok gören şaşırıyo ama bn tüp mıde amelıyatlıyım çok kılo verdım ılk kızımı doğum yaptığım zaman çok kiloluydum ıc karnım var herhalde diğer hamelılelıgımde 8 aydan sonra gören hamıle olduğumu anlıyordu
Mehtap32 _Daydreamer_89 anladım üç aylık olcaz bizde inşallah ama beş aylık gibi karnım çıktı üç oğlum var ikizlere gebe olduğumu duyunca çok şaşırdım supriz oldu 😊
Mehtap32 Naniklininik benimkide 5 aylık gibi çıktı tek yumurta ikizlere gebeyim ondan diye düşünüyorum
sonnenschein Mehtap32 ikiz annesiyim ben, karnım 4.aydan sonra hafif çıkmıştı asıl büyüme 6.aydan sonra oluyor ama herkesin vücudu farklı tabi ki, ben 37.haftamda doğum yaptım tek gebeler kadardı karnım 🌸