Kızlar hayırlı akşamlar nasılsınız ben 8 haftalık hamileyim midem çok bulanıyor doktorum ilaç verdi prilam diye ilk zamanlar etki ediyordu yemek yiyebiliyodum ama son bi haftadır hiç bi etkisi yok gibi midem sürekli bulanıyo sizin bu duruma bulduğunuz bi çare varmı yemek yiyemiyorum ve açım aç olduğum için sabrım hiç kalmadı bana yardım edin… (ilk hamileliğim hiç böyle geçmedi)