Benim ilk doğumum normal oldu evde suyum geldi diye hemen hastaneye gittim kendi sancım vardı ama açılmam azdı.12 saat suni sancıyla doğum yaptım çok zordu açılmam 4 cm de kaldı. Şimdi tekrar hamileyim normal istiyorum ve çok korkuyorum 2. Kolay oluyor diyorlar tecrübelerinize ihtiyacım var