Hayrisko kaka taşırma kusma falan baya kirletiyolar. Bi de bebeğin kilosuna da bağlı çok fazla almayabilşrsin doğduktan so Ra da kilosuna göre neye ihtiyaç warsa alınabilir. Benim zıbınlar 0-3 7 tane 3-6 5 tane tulumları da 3-6 olarak aldım. 5 li hastane çıkışı 5 tane falan War anca yeterli olur diye düşünüyorum kılın zor kuruyo kıyafet