Ya anneler bişey sorucam şimdi çünkü bilmiyorum ben 33+2 deyim 29 dan beri göğsümden damla tanesi kadar bile yok gibi su sarımsı sıvı gelirdi bıgün özellikle sağ göğsüm çok ağrıyor ve baya baya süt geliyor damla damla acaba doğum belirtisi felan olabilir mi bebekte her zaman kinden hareketli 4 dakikada 60 tekme atıyor korktum