Kelebegimmm bende sürekli akıntı oluyodu hamilelik öncesinde de hamilelikte kahverengi akıntım oldu idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon var dediler antibiyotik verdi doktor ama çok kötü tadı acı olduğu için kullanamıyorum bı gün kullanıp bıraktım kahverengi akıntı için de doktor progestan verdi onu kullanıyorum şimdi sarıya döndü akıntı