Kızlar sezaryenle 3 Kasım doğum yapmış annişler nasılsınız. Ağrılarınız ne alemde. Benim bu ikinci zorunlu sezaryenim afedersiniz ama idrara çıkarken ağlıyorum ilk geldiğinde değil sonlara doğru sanki öyle bişey ki parça gelecek ama düşmüyor gibi tarif edemiyorum. Oğlumda bel ağrım yoktu bunda var 😞