6+3 haftalik gebeyim ama doktorlar iki kese goruyor bugun tekrar kontrle gittk dedi keselerin biri boş biri dolu yani birinde bebek var kalp sesinide bugun dinledk doktor dedi o bos olan dusebilir gibi dedi ama kesn bisey demedi internetten arastirdm pek fazla bisey bulamadim sizlerin basina oyle bisey geldi mi veya tanidiginizin beni bu konuyla alakali aydinlatirmisinz lutfen