Sibelsamet_64 canım o gaz sancısı çekiyordu benimki 2. Haftada başladı 10 güne kadar yapmaması normal ama anne yüreği dayanamıyor butun damlaları denedim ise yaramadı en sonra trendyoldan bi doğal ilaç aldım onun sayesinde yapıyor çok şükür eğer istersen fotoğrafını atarım ama bebegim onun sayesinde rahatladi