Limonis Kızlar hamileliğin başından beri sancı çeken var mı ? Adet sancısı gibi ara ara durup şiddetlenen ? Normal mi acaba ? Doktorda bir şey çıkmıyor ama sanki kasığıma biri bıçak atmış gibi oluyor çözemedim
Ayseumut Limonis benımde hamileliğin başından beri şiddetli karın ağrım var sebebını bulamadılar bı turlu 20 haftalık olduk hala karın ağrım devam edıo ılk gebelıgm de boyle bısey yaşamadm bu ıkıncı anlamadm bnde umarım kotü bısey degıldir
nesli3452 Limonis Var benimde öle doktor rahim genişlediği bebek büyüdüğü için dedi gayet sağlıklı normalmiş 👍🏻
Limonis Ayseumut evet bende 20 haftalığım bir türlü geçmedi bazen doğuruyor muyım acaba diyorum inşallah kötü bişey değildir
Ayseumut Limonis aynen bnde sureklı ağrı olunca acaba dogum sancısımi diye dusunuyorum panık oluyorum rabbım evlatlarımızı sag saglım kucagımıza almayı nasip etsın
Ayseumut Kubrag255 size bisey dıyormu pekı doktor şu sebeptendır felan dıye sebebını bulamadılar bnde karın ağrısıda cok rahatsiz edıo magnezyum basladılar ama pek faydası yok gıbi gecer gibi oluyor gene başlıyor snra
Kubrag255 Ayseumut bişey demiyor doktorlar bende bir aydır başladım magnezyuma ama sürekli ağrıyor tuvalete de çok cikiyorum bu yuzden sizinde öyle oluyor mu aynı âdet ağrısı gibi
Ayseumut Kubrag255 evet kasıklarıma arada nadir vuruyor karnımın içi ağrıyor bıldıgınız adetken bıle bu kdr ağrı yaşamadm ben