Alarac227 yani ben henüz doğum yapmadım bir ayım var . Tercihen sezaryan istiyorum tabi . Ama söylediğiniz şey bilmiyorum çevremden gördüğüm kadarı ile doğru bir tespit değil . Ablamın ilk doğumu zordu ,travma oldu resmen . İkinci doğumu daha kolay olur denildi aynen bu sekil , ama ilkinden daha da zor oldu ikinci . İkinci üçüncü daha kolay olur mantığı doğru değil sanırım .