Ozy Ben bugün 25+4 oldum cok sükür hersey yolunda ama bazen bi sanci giriyor gazmi bilmiyorum ama cok baski yapiyor asagi dogru ve sanki affedersiniz tualetim gitmem gerekiyo gibi bi his geliyor bikac. Saniye sonra geciyor ama o sanci geldiginde hareket etmekde bile zorlanamiyorum sanci dediklerimi böyle birseymi acaba
Muhammedamine Ozy senin haftan için çok çok erken doktorunla görüşmelisin bu konuyu evet sancı bu baskı oluyor tuvalete sıkışıklık hissi oluyor ama bu gebeliğin son haftalarında normal karşılanıyor Senin haftanda değil
Selim_Alparslan Ozy canım benimde 25+5 benimde aşağıya baskı oluyor sonra idrarım geliyor böyle taş oturmuş gibi oluyor sanki doktoruma söylemedim ben daha
Kbrasuer Bendede öyle oldu sancı bebegimde sorun çıktı aynı haftadayız canım doktoruna git hemen bekleme
Ozy Kbrasuer doktorunuz ne dedi nasil anlatsam bilmiyorum 10-20 saniyeligine öyle bi agri giriyorki sanki gazim yada tualetim varmis gibi 😟😟😟 19.10 detayli ultrasonum vardi hicbi sorun yoktu
Kbrasuer Ozy valla doktorum bana bebek gelişmemiş 3 haftadır ve hafta olarak 2 hafta geridesin dedi risk var eyer düzelmezse bebegim canından olcak günden güne aç kalıp ölcek😔😔 o yüzden agrın oldu zaman sancın git canım
Muhammedamine Ozy biz ne olduğunu bilemeyiz sizin bunu doktorunuzla görüşmeniz iyi bir muayene olmanız gerekiyor