EvrimAnac Hastane için toplamda ne kadar yeterli olur ? Fotoğraf çekimi için sadece dantelli gecelik almayı düşünüyorum sonrası için düz emzirme özellikli almak daha mı iyi olur ?
Seymanur60 EvrimAnac çekim için süslü bir takım yeterli olur ama yanınızda yedek iki takım olmalı bence kanamadan dolayı
Kelebek1_ EvrimAnac mutlaka önü düğmeli alın ister takım ister gebelik olsun ama düğmeli oluşu aşırı rahat oluyor
1cocuklumom EvrimAnac ben çekim için 1 adet 2 tane yedek önden düğmeli 1 adette elbise aldım ilk çıktığımda giyerim rahat ederim diye
EvrimAnac Seymanur60 süslü takım için gecelik diğer iki pijama da emzirme özellikli olsa yeterli olur mu
EvrimAnac Seymanur60 benim bir de elimde bordo renkte düğmeli pijama var onu da giymeyi düşündüm ama olur mu
EvrimAnac 1cocuklumom Çekim için aldığınız gecelik elbise mi ? Bir de düğmeli pijama da emzirme özelliği yok değil mi
1cocuklumom EvrimAnac hayır ben saten 2 li takım aldım çekim için düğmeli düğmeli olanların emzirme özeliği yok zqten gerek yok ki düğmeli