Rumeysacelikk46 Kızlar gebelikte 5+3 deyim bugün akıntım koyu sarı olmaya başladı, herhangi bir kaşıntı ağrı sızı yok kokuda yok endişelenmelimiyim ?
birmucize1 Rumeysacelikk46 aynisi bendede oldu bebek yerini temizliyor dediler canim kremsi gibi peceteye kalip gibi geliyordu afedersin korkmustum
Rumeysacelikk46 birmucize1 ya çok teşekkür ederim aynı benimki de öyle 🤦♀️ enfeksiyon mu diye çok korktum
zynpkrhsn1 birmucize1 sizinkisi mantar olabilir doktora mutlaka danisin benimde aynisiydi beyaz peynir gibi geliyordu ic camasirima fitil kullandim 3 gün gecti
birmucize1 zynpkrhsn1 doktora gozuktum mantar degilmis evet bende ondan korktum ama degilmis sukur yerlesmek icin yerini temizliyor dedi