kubraytekinayan
Ben geçtiğimiz hafta 16 haftalıkken öğrendim doktorum uzun bir süre görmek için uğraştı öğrenemicem sandım ama sonunda erkek dedi kesin mi dedim evet pipiyi gördüm oluşmaya başlamış dedi😇 ama etraftan duyuyoruz erkek diyorlar sonra kız oluyor kız diyorlar erkek oluyor yani emin olamıyorum ben de doktora ne kadar güvensem de yanlış görmüş olabilir falan diye düşünüyorum ister istemez detaylı ultrasondan sonra ben de emin olurum herhalde ona göre alışverişe başlarım 😊