Semagurumi Merhaba hanımlar. Çocuğumun 7 si çıkmadan saçını kestirmek istiyorum sünnet malum ağırlığınca sadaka vermek için niyetim var ama kesen var mu İstanbul çevresinde böyle bir hizmet kuaför.
ASE6154 Semagurumi saçı tam 7. Günü kesilir diye biliyorum canım benim görümcem kesmişti evde tanıdık falan yokmu
mavideniz6 Semagurumi biz ufak pilli alet aldık onunla yapacağız.Burun kulak kılı temizleyici olsrak geçiyor çok hassas bir şey.Kolumda denedim kesmesi söz konus değil sadece tüylere odaklı çalışıyor.Onu kullanacağız nasip olursa.Çocuğu steril olmayan yerlere götürmekten iyi diye düşünüyorum 🫠
Seymoshh Semagurumi 7.gününde kesersiniz inş sünnet olan odur🤲🏻bizde çocuklarımızın traşını hep evde yaptık ince uçlu makinemiz var eşim kesiyor uyku vaktine denk getiriyoruz gayet kolay oluyor uyansa bile makinenin sesinden inanılmaz huzur buluyorlar😀
Tatar59 Kızımın o kadar az saçı vardı ki kesilecek gibi değildi kesmedik biz. Yani hassas terazi bile olcemezdi bence keltoştu. Bakalım oğlan nasıl olacak ☺️
prenses_annesii2603 Semagurumi eşim makine aldı öle kestik saçını 7. Günü sünnet olan o gün kesmelisiniz
Semagurumi Çok teşekkür ederim hanımlar :) bende dışarda kestirmek değilde eve çağırmayı planlıyordum. Eşimede güvenemedim diyordu saç makinasıyla keseyim falan 😂🤦♀️ ama bu burun falan aparat olabilir yarın bi kolumda deneyeyim bende 🥰
Elfve Saçı kadar gümüş deniyor ben kesmeden vereceğim o niyetle biryere elimden geldiğinde. diğerlerinde de öyle yaptık