2kizannesi- Kızlar bütün kontrolümüz vardı uygulama da 12+3 gözüküyoruz ama doktor 11+5haftalık dedi. Fark edebiliyormuş öyle gelişimi falan iyi dedi, 2li testi de yaptırmak istemedim bunu bize veren mevlam sonuçta bir şey olsa vazmıgeçicez ondan birde doktorların işine belli olmuyor farklı bilgi verebiliyor o yüzden istemedim. birde tayt gitmiştim çok sıkı neden bu kadar sıkı giyiyorsunuz bebek sağa sola istediği şekilde dönemiyor zorlanır bebeği sıkıştırırsın hareket etmez dedi ultrasonla bakıncada bak bebek yukarda kalmış orda öyle elbise giyin hamilelikte elbise giyilir dedi 🤪 bu soğukta elbise nasıl giyiceksek 🤦🏻♀️
Seyyyma7 2kizannesi- kalın termal siyah kilotlu çorap giy canım üstüne de elbise ben yeni hamileyim pantolon bile giymiyorum