AyiPeddington Kızlar sabah doğuma giriyorum. 38+1 de bi oğlum olacak inşallah. Dualarınızı esirgemeyin🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰🥰🥰😍😍😍
Adgg AyiPeddington su gibi doğumun olsun inşallah rabbim bir ömür boyu sağlıklı mutlu etsin aminnn🙏🤍🩵
zeynsya Rabbim Sağlıcakla kucağınıza almayi nasip etsin, inşallah . İnşallah bende yazabileyim sizin gibi yarın doğumum var diye :) çok güzel duygular rabbim isteyen herkese nasip etsin.
Esenesen SedaF sezeryanda zaten 38 içinde alınıyor genelde ve 2. Sezeryan ise 38 de alıyor hep doktorlar daha fazla bekletilen gormedim
TugceRcbr AyiPeddington Gözünüz aydın 😊 sezeryan nasıldı acaba bende 10 gün sonra olacağım korku heyecan mutluluk hepsi bir arada 😬
Tugbaygci AyiPeddington ayy nasıldı doğum nasıl geçti sabah benim doğumum var sezeryan korkudan uyuyamam bu gece