Bugün kontrolde kalbinin durduğunu gördük. 33 haftalikti daha önce de yazmıştım buraya gelişim geriliği vardı diye. Doğuma kadar içimde bekleyecek 3 hafta sonra da doğum gerçekleşecek allahin izniyle. Bana zararı olur mu ölü bebeğin bilen var mı acaba? Doktorum her hafta kontrol ve kan testi istedi ama korkuyorum diğer bebeğe ve bana zararı olur da fark etmem diye